Pagina's

woensdag 20 april 2016

Bericht van een tevreden medewerker, enquȇte & inschrijving mailing list

Zoals ook door mij her en der gezegd is het echt niet allemaal kommer en kwel aan de HU. Niettemin kreeg ik gisteren van Eelco Koot (Opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening) een reprimande. Het is de eerste. Koot schreef:

Ik was niet van plan om mee te gaan doen aan jouw kruistocht. Ben van mening dat dit alleen maar olie op het vuur gooien is. Ben zelf een grotendeels tevreden medewerker van de HU. Overigens niet bang om management aan te spreken, maar werk liever constructief samen. P.S. Deze mail mag best op je blog. Graag zelfs.
Bij deze dus. Het is geen kruistocht, dat heb ik Eelco ook geschreven, het is volgens mij ook geen olie op het vuur, mijn kritiek is wel degelijk constructief, in ieder geval zo bedoeld. Maar goed, misschien vergis ik me & ligt het allemaal anders. Vandaar een kleine enquȇte, hij bestaat uit precies 1 vraag.

Beantwoord de enquȇte, dat is belangrijk, in ieder geval voor de vraag of het zin heeft hiermee door te gaan. Je kunt zelf zien wat de stand is, dus... 

Stuur dit door!


Voor die enquȇte:

Zie hiernaast bovenaan in de linker kolom


Koot vroeg me ook nog hem uit de maillist te verwijderen. Wat dat betreft was hij niet de enige. Begrijpelijk, die lijst had ik zelf samengesteld & het spreekt voor zich dat lang niet iedereen zin heeft in dit gedoe.

Ik stuur nog een (1) bericht via de door mij samengestelde maillijst. Dat gebeurt morgen of overmorgen. Vanaf dat moment gaan de mails alleen nog naar mensen die zich ingeschreven hebben op de nieuwsbrief. Dat kan door te klikken op deze link. De onderwerp-regel kan je leeg laten.

Je kunt ook je mailadres invullen onder het links hiernaast staande kopje 'Een bericht bij elke update?'. Dan krijg je de dag na iedere update een mail.